Pawpeds o HCM-resultat

Av någon konstig anledning har inte resultaten av Marussias och Ellas HCM-test kommit in ännu I Pawpeds. Klart irriterande, men ibland kan det ju ta tid. Tjejerna testades i alla fall 19/6 och hade fina hjärtan båda två.
 
Så nu är det bara att försöka jaga fatt på berörd person och se vad som har hänt, varför resultatet inte har kommit in ännu.
 
Det är inte helt lätt att hitta bilder där Marussia tittar in i/mot kameran, oftast gör hon som mamma Jivara, dvs vrider på huvudet, men här är en fin bild på henne. Tagen på en utställning faktiskt!
 
När jag letade efter en bild på Ella hittade jag denna, tagen strax efter hon hade kommit till oss. Tänk så liten hon vat här!
 
 
 En nytagen bild på vår fina Ella.
 
 
1 Susanne:

skriven

Jag har flera resultat som inte kommit med i pp (Dashers första test för 2 år sedan, plus Oriannas och Brumbrums tester från förra året) men jag har gett upp med att alltid vara tvungen att jaga rätt på varför resultaten inte kommit med, eftersom det händer nästan varje gång jag testat katter. Men det är fruktansvärt irriterande, även om det viktigaste är att katterna är testade och det finns papper att visa upp, även om resultaten till själva pp försvinner nånstans på vägen. Man får helt enkelt kika på min hemsida om man vill veta när katterna är testade, och be om kopior ifall man vill se papper på det också. Men som sagt.... väldigt irriterande ändå, då resultaten ändå ska komma ut i pp.

Kommentera här: