Har skickat foton

till nästan alla ägare. Jag har även hunnit sitta o titta igenom alla kort och skriva upp vilka kort jag ska använda. Så långt har jag tyvärr inte hunnit för Umeå-utställningen.

Jag tvivlar på att jag hinner få tid över innan jag åker att lägga upp fler inlägg från Luleå-utställningen utan det får bli slutet av nästa vecka i så fall.

Hör av er till mig på, [email protected], om ni inte har fått korten.

Var idag till frissan och hon använde en speciell produkt som jag funderar på att prova på Dolce, vill inte gärna prova på någon av de katter som ska till Sundsvall. Funkar det lika bra på katterna som på mitt hår blir det helt perfekt!

Jag har nästan helt bestämt mig nu för att inte ta med mig kameran till Sundsvall. Jag har två olika domare till mina tre katter och jag känner att jag kommer inte hinna fota alls. Däremot har jag tänkt gå och fota Finkel hos Linda Karlström, som ska vara fotograf där. Kan verkligen rekommendera att ni går till henne och fotar katterna.
1 seppo:

skriven

Fick du ett nytt torr schampo? Gick.

Kommentera här: