Kullen är 9 veckor

Till slut kommer här bilderna, det har varit intensiva dagar med annat utanför katteriet som har tagit tid. 

Här komer därför 4 bilder på varje kattunge. Vi lekte med vippor o bla Da bird, som alla katter älskar. För att få bara respektive kattunge på bakgrunden fick vi stänga in de andra kattungarna i transportburen. 
 
Huan Huan (Ignis) blir alltid så magiskt vacker när jag fotar henne i studion. Hennes kort är alltid så lätta att bearbeta. 
 
Aqua var lite trött när vi fotade med systemkameran. Jag börjar alltid med den o så byter jag sen till mobilen.
 
Busen Aeris bilder, han är det numera full fart i. Jag hoppas att storebror som väntar hemma på Aeris inte blir helt chockad av Aeris framfart. 

Aeris är den kattunge som definitivt vet vad ordet "mat" betyder. Han är nästan alltid först till maten, även om han sover när man kommer med maten. Det är bara att ropa "Nu är det mat" så vaknar han. Finaste buskillen. 
 
Sist kommer Terras bilder. Denna fina bustjej. Hennes röda färg kommer mer o mer ju äldre hon blir o jag vet att hon har helt smält min ena assistents hjärta. 

Hon kanske ser farlig ut här, men hon är så snäll! 
 
O så kommer kullbilderna oxå. 
 
Här kommer även två bonusbilder från veckofotograferingen. 
 
De andra sitter snällt kvar i korgen o väntar medan Terra hoppar efter vippan! 
 

Kommentera här: