Sista veckofotograferingen

Det är lite blandade känslor när jag lägger upp dessa bilder. Delvis är det skönt att slippa försöka få till kullbilder där kullen tittar i alla fall samma håll,  men dels är det sorgligt att tiden har gått så fort. 
 
 
Idag hade jag kattkompisar på besök o jag passade på att fota kullen idag. Jag vet inte hur vi alla lyckades, men på något sätt lyckades vi trötta ut alla, inkl Aeris. Aeris har alltid så mycket ork o energi i vanliga fall men nån gång måste han vila. O det gjorde han med besked idag efter fotandet. Lilla buspojken. 
 
Som vanligt kommer dom i den ordning de föddes o eftersom nästan alla vara trötta så gick det väldigt fort att fota idag. Som bonus blir det lite fler bilder än vanligt. 
 
Denna bild kunde jag inte motstå att ta med, trots att hon sitter precis nedanför en extern blixt. Fina, fina Terra. 

Kullbilderna.
 

Kommentera här: