Kullen är 6 veckor

Dom är så roliga kattungarna. Vi testade att ge mat (vilket Aeris såklart uppskattade - han åt tom av mamma Marins mat) innan vi fotade dom. Jag hade en förhoppning att dom skulle bli lite lugnare då. Men icke!
 
Den enda som var lugn även denna vecka var Huan Huan (Ignis). Hon är en lite försiktig tjej, som gärna leker själv ell när de andra sover. Hon kan absolut busa en hel del med syskonen oxå, men är nöjd med sig själv. 
 
Aqua kommer att stanna i katteriet, men på foder. Jag kan inte riktigt släppa denna kille. 
 
Aeris - killen med de snygga pilotglasögonen. Han växer verklligen på en ordentligt, det blir svårare o svårare att släppa honom. Detta är killen som äter med väldigt god aptit o har nu gått om tjejerna. När det bara var Marin de diade låg han ca 50 g under systrarna. 
 
Aeris charmade min assistent rejält, så det blev att bara sitta o mysa med denna myspropp. Han låg på rygg o var helt avslappnad när han sov. Han kommer att bli en rejäl myspropp. På instagram har jag lagt upp en film (inte jag som har filmat) om hur man kan få kattungar att somna. På Aeris funkar det klockrent! 
 
Terra... tänk att ha så himla mycket energi i denna lilla kropp. Hon är verkligen en virvelvind o är - än så länge - bara stilla när hon sover. 
 
 
O så försökte vi även att få kullbilder. Jag har en liten studio med två externa blixtar men nackdelen är att dom är lite sega med att ladda. Så jag kan klicka en bild, vänta ett tag, klicka en ny bild etc. O att göra det när man har Terra i kullen..... 
 

Kommentera här: