7 veckor o nu är det halvtid

Jag kan inte riktigt förstå hur fort tiden redan har gått o från nu så kommer den gå ännu fortare. 

Kullen har fått flytta in i vardagsrummet o det tyckte dom om. Dom rusar runt o busar hejvilt. 

Som vanligt har jag fått hjälp av kompis o fodervärden att fota. Kullbilderna blev jobbiga, ända tills min kompis kom på den smarta idén att ta en puff. 

När jag var i Norge på utställning, för ett år sen, tillsammans med Queen o Marin så hade jag köpt dessa puffar o hoppades att dom skulle ligga i dom. Men såklart inte. Nåja, nu kommer i alla fall en till användning. 

När vi fotade kullen så var det Huan Huan (Ignis) som var mest aktiv o framåt. Men det är kul att se att hon som är lite försiktig av sig även kan busa ordentligt!
 
O så här charmiga blev kullbilderna.  Tjejerna tar upp mycket plats denna gång o tränger bort killarna. 
 

Kommentera här: