Storstadskullen blir 9 år

Idag fyller Storstadskullen 9 år, denna kull betyder oxå så mkt för mig. Detta är en kull döpt med tanke på favoritstäder/resor jag har varit till o två städer jag gärna vill åka till. 
 
Först att födas var Moscow . En mysig o stilig hane, som jag tyvärr har tappat kontakten med o inte vet hur han har det.  
 
Sen kom Tehran , en hona. Min resa till Tehran är det nu länge sen jag gjorde, men det kvarstår fortfarande som en helt otroligt resa. All den gästfrihet som jag fick uppleva var helt fantastiskt. Tehran kallas nu Thea, bor med en lillmatte, lillhusse o även andra djur. 
 
Efter Thea kom Venice , hona nr 2. Hon bor i Norge o kallas för Bea. Förutom familjen så bor hon med en annan sibir.
 
Sist men inte minst kom London . Han bytte namn till Ivan o bor nu med två småbarn o andra sibbar. 
 
O såklart några kullbilder oxå. 
 
 
Stort grattis på er dag alla fina storstäder. 
 
 
 
 

Kommentera här: