Vikter 1 vecka

Igår var hela familjen o hälsade på kullen. Vi försökte även ta veckobilderna väldigt snabbt för att inte stressa Queen så mkt. 

Hon är en väldigt duktig mamma o det går bra att få låna en unge i taget o fota, men när alla skulle fotas samtidigt blev hon lite orolig. 
 
Därför blev det väldigt snabba bilder igår, men tyvärr kommer jag inte ha tid att lägga upp dom idag utan det får bli senare i veckan. Detta då min vecka är fulltecknad. 
 
Tillsvidare kommer jag lägga ut bilder som jag även passade på att ta igår, tagna med mobilen o även en liten filmsnutt. Dessa kommer jag lägga ut på instagram, där jag heter deltas.katter.
 
Man kan även hitta kullen under #animekullen.
 

Namn

Kön

Färg

Födelsevikt

Vikt 1 vecka

Status

Winry

Hona

N 09 23

100

203

 

Nezuko

Hona

N 09

98

196

 

Mirajane

Hona

N 09 22

83

179

 

Marin

Hona

N 09 24

100

204

 

 

Winry Rockbell tillhör serien Fullmetal Alchemist

Nezuko Kamado tillhör serien Demon Slayer/Kimetsu no Yaiba

Mirajane Strauss tillhör serien Fairy Tail

Marin Kitagawa tillhör serien Sono Bisque Doll wa Koi wo Suru/My Dress-Up Darling

Sonen skickade denna bild igår kväll, ett tag efter vi hade farit därifrån. ♥Bild

Kommentera här: