Kullen är 3 veckor

o äntligen har jag haft tid att bearbeta alla bilder. Jag saknar verkligen, verkligen studion. För det är inte lätt att få bra bilder på kullbilderna men jag har försökt bearbeta dom lite lätt så att man i alla fall ska kunna se Tanjiro. 
 
Det har hänt så mkt på bara en vecka, från vecka 1-2 o vecka 2-3. Nu orkar dom hålla upp huvudet ordentligt. 
 
Att fota de enstaka bilderna går än så länge (peppar, peppar...) lätt att ta själv. På kullbilderna stänger vi ute Queen ett tag på balkongen o fotar lite snabbt. Sen släpper vi in Queen igen. Men denna gång var hon obrydd om kullen. Inte ens när killarna (för dom är just nu mest pipiga) pep lite så hände det ngt. Queen satte sig tillrätta på soffkanten o tittade på. 

Jag har en Royal Canin-bur, som man kan vika ihop o som tar lite plats. Detta är första gången jag använder den o Queen verkar tycka om den. 

Snart ska vi dock utöka ytan lite mera så de får börja krypa omkring utanför buren. Det är även dags att till veckan börja introducera lite riktig mat. 
 
Här kommer i alla fall de enstaka bilderna o kullbilderna.
 
Winry Rockbell
 
Tanjiro Kamado
 
Natsu Dragneel
 
Marin Kitagawa
 
Kullbilderna
 

Kommentera här: