Kullen är 12 veckor

Jag passade på att fota veckobilderna redan i lördags, efter besökarna hade farit hem. Då var kullen trötta o sov. Ända tills vi tog ut dom på balkongen vill säga. Då vaknade dom snabbt igen o var så busiga, så det blev inte många bra bilder tyvärr. 
 
Varför jag valde att fota dom redan i lö var för att jag inte visste helt säkert när jag skulle fara in till stan nästa gång. Nu blev det så att jag for in på må em då Dantes matte o husse kom förbi för att titta på deras "barnbarn" en gång till. Men då hade jag inte tittat på bilderna tyvärr.

Nu ska jag inte in till stan före to o systemkameran är på resa, så det blir vad det blir.  

Vi testade att sätta dom på balkongen, för det blir fint ljus där (ja, såvida jag inte hade råkat göra bort mig med en inställning) men tyvärr rymdes inte kullen på balkongbordet så veckans kullbilder blir på killarna tillsammans o så tjejerna tillsammans. 

O dom var SÅ busiga! Överlag är dom busiga hela tiden nu, Winry har tex lyckats hoppa upp på fönsterbrädan, direkt från golvet. Hon är en riktig duktig hoppare den lilla busan. 
 
När dom kommer ut på balkongen så händer det ngt, o de blir extra mycket busiga! Så därför får dom inte vara ute själva, utan uppsikt. Både jag o sonen är oroliga att dom klättrar i nätet (som Marin redan lärt sig behärska!) o kanske ramlar ner på det hårda golvet. Så vi tar det lite lugnt tills de flyttar, då får Marin gå ut själv tillsammans med mamma Queen.
 
Winry är som vanligt först ut. 
 
Tanjiro kommer sen. 
Natsu helt hopplös på att kunna sitta stilla - som vanligt. Det blir jättebra att han flyttar till sin halvbror o får busa mkt. 
 
O så är det Marin. 
 
Så att försöka få kullbilder, med alla 4, på balkongbordet gick absolut inte, jag får tänka om till nästa gång. Här är killarna först, Natsu o Tanjiro. 
 
Tjejerna var lite lugnare.

Kommentera här: