Animekullen är nu 10 veckor

Igår var delar av Natsus familj o hälsade på kullen o passade på att gosa/mysa/busa med kullen. Jag passade på att utnyttja dom med hjälp att fota kullen igår. Tack för hjälpen M o I, det behövdes verkligen igår! 

Winry som i början var trött, tröttare, tröttast. 
 
Tanjiro var så busig så husse tog upp honom o la honom på hans arm. Så låg han hela tiden medan vi fotade de andra i kullen. Sen ville han inte heller lämna husses arm.  
 
Natsu, som vanligt buskillen. Alltid mkt bus, så det blir jättebra att han får en storebror, faktiskt halvbror, dit han flyttar. 
 
Marin, som var lite trött även hon idag vid kullbilderna, men blev lite piggare under enstaka fotograferingen. 
 
 
Kullbilderna blev en liten katastrof så jag måste försöka tänka var vi kan ta resten av veckobilderna, i alla fall kullbilderna. De blev en katastrof av två orsaker. Dels för att bakgrunden blev för rörig o även att kullen nu tar för stor plats i soffan så jag får så mkt annat med i bild. Men även dels för att kullen var smått galna. 
 
Det är inte helt lätt att få till kullbilder o eftersom kullen inte bor hos oss så får jag passa på när jag kommer dit. Vi försöker busa dom trötta men så fort det är dags för fotografering så blir de busiga igen. Busiga men ack så charmiga!  Winry var tröttast av alla, sen var även Marin trött medan killarna var lika busiga båda två. 
 
 

Kommentera här: