Jennys kull fyller 5 år

Idag är det 5 år sen Jennys kull föddes. Ellas andra o sista kull. 
 
Anledningen till att Ella så snabbt kastrerades var helt enkelt för att jag inte hann med att ta en till kull på Ella, då jag var upptagen med att hjälpa personer i min närhet. 
 
Ella har varit en väldigt duktig mamma, så det har inte något med det att göra, utan bara tidsbrist från min sida. 
 
Ella lurades lite med att få (som det visade sig sen) falska värkar. Jag hade en blivande uppfödare på plats, hela em, men det gick inte alls. Om det var för att Ella inte ville ha sällskap utanför familjen vet jag inte, men bara ett par dagar senare vaknade jag tidigt en morgon med att hon ville föda. 
 
Denna kull blev en hyllning till min kompis som tyvärr gick bort pga sjukdom. 
 
Här kommer några bilder på de tre vackra tjejerna när de växte upp hos oss. 
 
Minnie Mouse, som kallas för Siri. 
 
Sacré-Coeur, som kallas för Sackie. 
 
o så Kit and Clowder, som kallas för Kit. 
 
Det här var tre busiga tjejer o det var inte lätt att få till fina foton, trots att vi var oftast 2 st när vi skulle fota. Bustjejerna. 
 
Här är kullen 13 veckor men det är fortfarande mysigt smutta på mamma ibland. 
 
Hipp hipp hurra o stort grattis på 5-årsdagen. 
 

Kommentera här: