God jul-hälsningar

Jag har fått hälsningar från två katter. Jag har frågat o fått lov att lägga ut bilderna här. 

Först kommer Minnie Mouse som nu kallas för Siri. Hon mår bara bra o hon har haft en sån fin utveckling tycker jag. 
 
Siri kommer från Ellas andra o sista kull, Jennyskull. 
 
Sen fick jag en hälsning från Lycaena Helle, som kallas för Helle.Även hon har haft en så fin utveckling. Jag ser dock mer mormor Ella än mamma Majken i Helle. 


Helle kommer från den första honan jag hade på foder, Manipura - ell Majken som hon nu kallas. Majken fick en kull, Fjärilskullen, o sen blev hon tyvärr kastrat. Av samma anledning som att Ella kastrerades, nämligen tidsbrist.  
 
Med dessa julbilder passar jag på att önska er alla ett gott nytt år o en gott 2022. Förhoppningsvis blir det ett mkt bättre år än de två senaste åren har varit.
 
Jag hoppas på att kattutställningar ska komma igång igen o ev kan Queen göra debut på hemmaplan i maj. Vi får väl se vad som händer. 
 
 

Kommentera här: