Inget händer

Just nu händer inget i katteriet, allt är lugnt o stilla, även om jag uppdaterar lite flitigare på instagram (där jag heter deltas.katter).

Men strax hämtar jag S*Frostuddens Queen L, o det ser vi fram emot. 

Redan när Ella var liten sa jag att Ella är sista katten in, o det gäller fortfarande. Dels för att jag tycker våra katter är lite för gamla för att orka med en busig kattunge, men även för att jag har fullt upp med allt möjligt o att hinna med våra katter hemma. 

Jag kommer äga Queen, då hon kommer bli en utställningskatt - när det nu kan bli utställningar igen... - men hon kommer bo hos ena sonen. 

Det kommer nog bli en del besök hos sonen tror jag.  Så just nu förbereder han för Queen L (som att näta in balkongen etc), sen får vi se vad hon kommer kallas, om det blir något helt annat namn ell om hon behåller sitt namn.
 

Kommentera här: