Stressigt o lugnt

Det har varit väldigt stressigt omkring mig hela hösten, extra mkt ett par veckor i nov. Men det är på det privata planet. 

Vad gäller katteriet så är allt lugnt och stilla. Inte mkt händer här. Queen, ell Skrutt som hon oxå kallas, växer för fullt och är väldigt aktiv. 

Hon älskar att vara ute på balkongen, kastar sig upp i nätet och klättrar. Tur att det är gjort med tanke på en livlig kattunge. 
 
Vad gäller våra katter hemma så är allt lugnt, det händer inte så mkt. Ella som är yngst fyller i mars 9 år. 
 
Framför allt Ella, Dolce och Sakhi njuter av att vara nära mig. Marussia, ja det är fortfarande på hennes villkor. Hon älskar att ligga i tvättstugan, helst ska jag tvätta oxå.
 
Ella o Sakhi har jag lyckats fånga på bild, det är inte alltid mobilen är med mig o sen är det inte alltid lätt att fota med bara en hand oxå. Dolce sitter gärna i min famn (Sakhi gillar det oxå ibland), men annars är det att ligga i knäet som gäller. 
 

Kommentera här: