Kull 12 är 2 veckor gamla

När man inte träffar kattungarna varje dag så häpnar man över hur stora dom har blivit, vecka för vecka.
 

Det märks att det är dels länge sen jag har fotat kattungar men även att jag inte har vår lilla studio med mig. Det blir för mkt att bära på för att släpa den till Carina varje gång. Den tar dessutom upp en hel del plats.

Så ni får hålla till godo med dessa bilder.

Det är tre bilder/kattunge. Först ut är kattunge nr 1, en hona.
 
Nr 2 är oxå en hona.
 
Nr 3 är en svart hane.
 
Nr 4 är en röd hane och här märks det väldigt tydligt att jag inte är van att fota rött. Jag måste komma ihåg att ställa om kameran på honom, när vi tar de enskilda bilderna.
 
Pina låter oss hålla sina skatter men när alla försvinner samtidigt, då vill hon gärna vara med och kolla att vi tar bra hand om dom.

När dom är så här små så är det svårt att få bra bilder på dom. De rör sig åt alla möjliga - o omöjliga - håll. Därför blir det en hel hög kullbilder idag.

Kommentera här: