Nu är kullen 8 veckor

O idag har kullen fått sin första vaccination o även blivit chippade. 

Det gick bra, Higher love prosterade lite lätt och likaså It must have been love, men det var inte så farligt. 
 
Pratade nyss en snabbis med Carina och hela gänget sov gott i sin transportbur. Baloo (Love hurts) var ute en snabb sväng innan han lika fort gick tillbaka till transportburen för att fortsätta sova. 

Igår var jag till Carina o fotade dom och det var rätt intensivt. Som vanligt blev dom kloklippta, pussade på o gosade med. Sen fick dom prova kattsele för första gången. Jag var lite elak o filmade dom. Nästa gång blir det att busa med dom så att dom glömmer bort selen. 

Bilder o filmer kommer att komma upp ikväll (hoppas jag) på instagram. Under tiden kommer här veckans bilder. 

Igår när jag kom hade jag med massa mat. Denna kull är mest förtjust i torrfoder, men får såklart även blötmat o annat oxå. 

Lådan till vänster är då matlådan, men Pina har lyckats tränga sig in där och äter glatt upp torrfodret. Till höger är ett nytt hus som jag köpte, som jag hoppades skulle kunna funka till ny restaurang, men icke. Alla katterna älskade det, o jag var kanske lite för generös med kattmyntan på klösbrädan som finns inne i huset. 
 

Kommentera här: