Björkstakattens utställning 18-19/4

Varmt välkomna till BJKs 2-certsutställning i Umeå den 18-19 april 2020! 
 
Anmälningstid; 1/2 - 29/3 2020.
 
All info ang. anmälningar och övrigt, se www.bjorkstakatten.se. Inbjudan publiceras även i Våra Katter nr 1/20.

Inbjudna domare;
Glenn Sjöbom, SE Allround
Vladimir Isakov, BY Allround
Fabio Brambilla, IT Allround
Veikko Saarela, FI Allround
Mira Fonsén, FI Allround
Magdalena Kudra, PL 1, 2, 3, C
Zvezdan Memedov, SE 1, 2
Hannah Jensen, SE 1, 2
Sara Moroni, IT 1, 2
Francesco Cinque, IT 3, 4

Huvudsponsorer, Royal Canin och Agria

I år kommer jag bara ställa en dag, på lördagen. O som vanligt ställer jag Marussia i både "grund"bedömningen o även som Veteran. Marussia är i skrivande stund halvvägs till GIP, så vi får se när jag åker utomlands med henne. 
 
1 Therese:

skriven

Jag har funderat på att anmäla Phoebe, men har inte bestämt mig.

Kommentera här: