Bilkullen fyller 11 år idag

Idag fyller Bilkullen 11 år. Jivaras andra kull och storebror Sakhi fick vara med och hjälpa till. Han åt bla en moderkaka o var rätt nöjd med det. 

Från denna kull behöll vi Marussia hemma, jag hade tankar på att sätta henne på foder, men jag är så glad att jag ändrade mig. Denna underbara, charmiga, vänliga och stora personlighet som du kan göra nästan vad du vill med. 
 
Marussia föddes först o hennes namn är en rysk sportbil. Det har även varit ett ryskt bilstall i Formel 1. Marussia vägde 104 g när hon föddes.
 
Det är nog bara Marussias namn som är lite oklart för många, medan resten av kullnamnen känns igen. 
 
Bugatti (som tyvärr gått över Regnbågsbron ) vägde 117 g när hon föddes. 
 
Detta kort tog Linda Björk, när hon kom hem och fotade kullen. 
  
 
Ferrari, som nu kallas för Smilla och bor med bla två småhussar o en huskatt vägde 116 g när hon föddes. 
 
 
Triumph (enda hanen) vägde 111 g när han föddes. 
 
 
Lamborghini, som nu kallas för Tussan, vägde 92 g när hon föddes. 
 
Några kullbilder.
 
 
O så måste jag avsluta med denna bild. Marussia har aldrig varit rädd för dammsugaren o redan tidigt gick det att dammsuga henne. Detta har hon överfört bla till sin dotter Pina(rello Dogma), som just nu har Musikkullen. Marussias barnbarn är inte heller rädda för dammsugaren. 
 
 
 Stort grattis alla bilar.    
 
 

Kommentera här: