Funderar på utställningar

Både Marussia och Ella (som har hunnit exakt lika långt o därmed möter varandra) måste utomlands för att ta sina cert. Min förhoppning är att ex Marussia tar certet dag 1 o går upp till nästa klass o Ella tar certet dag 2.
 
Sitter och funderar vart man kan åka. Det är ju tyvärr inte så mkt här omkring. Det finns två utställningar i Finland i mars, Trondheim, Norge, i april, Harstad, Norge, i maj (samma utställningshelg som Umeå har) o så Porok kattklubb (ort ej bestämd ännu), Finland, i juli.
 
Så just nu funderar jag vart jag ska åka, ser gärna att jag får sällskap då det är roligare att åka två - ell fler - långt bort.
 
En väldigt gammal bild från när Ella (som blir 7 i mars) var liten. Här var även Marussia o Sakhi med oxå. Jag ser att Sakhi har gömt sig bakom skynket  men ser inte Marussia.
 
1 Therese:

skriven

Jag siktar på Finland i juli ;-)

Kommentera här: