Domarfördelning till Trondheim 2019

Nu börjar utställningen i Trondheim närma sig.
 
Jag kommer samåka med Maria Westling (som oxå har två katter o även fotoutrustning). Så det kommer mao vara en fullpackad bil. Men jag ser fram emot resan och håller tummarna för att allt går som jag vill, dvs att Marussia och Ella (som möter varandra i samma klass o grupp) tar varsin titel (o blir IP). Annars får vi se vad som händer o när jag i så fall lyckas fara utomlands.
 
Jag kommer uppdatera under helgen på instagram, hur det går. Mitt konto är öppet o heter deltas.katter.
 
Det blir ju lite extra nu jag har båda katterna som förutom den vanliga bedömningen även går som Senior (7-10 år) och Veteran (från 10 år), med varsin domare.
 
På lördag, på den vanliga bedömningen har dom Steven L Jones. Ella hade honom i Finland i somras och då blev han väldigt kär i Ella, få se vad han säger nu.
 
Marussia går upp som Veteran och får på lördag Geir Johan Edvardsen (inte haft honom tidigare) och Ella börjar som Senior o får Anne Veland.

 
På söndag får tjejerna i den vanliga bedömningen Katia Pocci (inte haft henne) och Marussia får som Veteran Luigi Comorio medan Ella får Isabelle Maillard Chiavuzzo (inte haft henne heller).
 
 

Kommentera här: