Några filmer

Jag har rensat mobilen på filmer och här kommer några filmer på Jennyskull.
 
Jag saknar verkligen att ha kattungar som busar och leker med varandra, men jag saknar inte allt dammsugande som innebär och att ständigt plocka upp alla leksaker och försöka ha hyfsat städat. Fast med kull hemma är det bara att glömma det där med städning. 
 
Här dammsuger maken Sacré-Coeur (dvs Sackie) innan hon sen busar med systrarna (Kit och Minnie Mouse/Kit). 
 
Här är en kort snutt på när de testar katthjulet, som alla tre gillade att springa i.
Det gick bra ända tills Ella oxå upptäckte katthjulet och en av tjejerna flög i katthjulet, då flyttade vi ut det.
Spara
 
Sackie var den första som förstod hur man använder en aktivitetsboll.
 
Sackie som liten, 2 veckor, och detta saknar jag oxå. Dessa underbara magar.
 
Här är hela kullen trött. Kit and Clowder, Siri (Minnie Mouse) o Sackie (Sacré-Coeur).
 
 
Kullen är flyttklar o har hunnit bli stora men tycker fortfarande att det är mysigt att ligga och smutta på mamma Ella, som ställer upp och myser hon oxå.
 
Jag tycker det är så fascinerande att mamma katt tycks veta att nu är det snart flyttdags och så kan mamma katt locka på dom för att få ha dom riktigt nära ett par sista ggr.

Sackie var den kattunge som flyttade sist och jag har lagt upp bild på instagram hur Ella sitter och bevakar en sovande Sackie. Här tvättar Sackie Ella och på film två är det sista morgonen hos oss och Ella passar då på att tvätta Sackie så att hon ska vara fin inför flytten.
Spara
Spara

Kommentera här: