Operakullen fyller 2 år

Jag kommer så väl ihåg när denna kull skulle födas. Äldsta sonen var hemma för att hjälpa maken med kattförlossning då jag var på väg till årsmöte i Stockholm.

Anledningen till att jag for på årsmöte istället för att ställa in resan var bla beroende på att detta var Marussias fjärde kull, hon hade haft lätta dräktigheter och förlossningar hittills, men framför allt att maken (som varit med på alla förlossningar) var hemma. Dessutom kom som sagt äldsta sonen hem och kunde hjälpa till han oxå.

Jag hann precis se Don Magnifico födas innan jag blev upphämtad för att sen fara vidare. När vi väl landade i Stockholm kunde jag berätta att det hade blvit 3 kattungar i kullen, att allt hade gått bra och jag hade även fått bilder jag kunde visa upp.

Denna gång valde jag att göra ett UL på Marussia och denna gång hann jag även fota i samband med undersökningen.
 
 
Don Magnifico blev min avelshane och kallas för Dylan, så Dylan får ni lite flera bilder på.
 
 
Tillsammans med storebror, persern Hendrix.
 
Pamina
 
Tatyana (aka Tanja)
 
Mycket hinner hända på kort tid.
 
 
                   
 
 
 
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara

Kommentera här: