Storstadskullen

Pappa är S*Frostuddens Eddice Cochran
 
o mamma är  Marussia.
 
Det var något alldeles extra speciellt med denna kull, så mysiga och goa. Killarna i synnerhet älskade att ligga i handen/på armen.
 
Moscow (Leo), n 24, hane
Kattunge nr 1 har fått namnet Moskva (men på stamtavlan kommer det stå Moscow).

Det skulle vara så kul att fara till Moskva och vara med på en kattutställning. Du kan läsa mera om Moskva här.
 
Tehran (Thea), f 24, hona.
Kattunge nr 2, men jag tror att jag behöver ge lite bakgrundsinformation först.

 

För många år sen var jag nära att gå in i väggen. Jag fick ett förslag från en arbetskompis till min man att jag kunde följa med hans fru o deras barn hem till fruns föräldrar. Det som var tänkt att bli max en vecka blev istället 3 magiska veckor – och jag ville trots det inte fara hem! En av mina bästa resor, trots att det nu har gått många år sen jag var där.

 

Kattunge nr 2 har därför fått namnet Teheran (men på stamtavlan kommer det stå Tehran).

Du kan läsa mera om Teheran här.

 
Venice (Bea), f 24, hona.
Kattunge nummer 3 har fått namnet Venedig (men i stamtavlan kommer det stå Venice).
 
Venedig är en stad jag hoppas att jag snart kan åka till. Du kan läsa mera om Venedig här

Visst har Bea ett så otroligt vackert mönster på ryggen?
 
London (Ivan), n 24, hane.
Kattunge nummer 4 har fått namnet London.

London är en stad jag aldrig tröttnar på och kan åka tillbaka när som helst, hur ofta som helst. Du kan läsa mera om London här.

 
Marussia har alltid varit en otroligt bra kattmamma o mån om sina småttingar.
 
Ibland har man tur o får till väldigt fina bilder.
 
 
 
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara

Kommentera här: