Kull 11 väntas runt vecka 45

Manipura (ell Majken som hon numera kallas) har oxå fått träffa Dylan o hon är dräktig. Den kullen beräknas komma runt vecka 45.
 
Stamtavlan i Pawpeds.
Stamtavlan i Findus, Sverak.
 
Förväntat färgutfall blir för hanar, svarta.
För honor, svartsköldpaddor.
Med eller utan vitt. Det  k a n  vara som så att någon av dom är bärare av dilution o då kan det även bli blått, ev créme oxå om båda bär på dilution.

Det blir intressant att se om Dylan bär på dilution då hans farmor är blå. Majken tror jag inte bär på dilution, men det får vi se sen.
 
Jag var o hälsade på Majken när hon gick in i vecka 3 och Majken sov mesta tiden jag var där. Hon kan visserligen ta det lite lugnt när jag hälsar på, men inte så här lugnt. Dessutom har hon haft en väldigt bra viktuppgång hittils, så vi tror på dräktighet istället för skendräktighet.
 
Detta blir min allra första kull där jag har en hona på foder men fodervärdarna är så bra så jag känner mig helt trygg att ha Majken där.
 
Dessutom blir det min allra första kull där jag parar två Deltas-katter och får en helt egen Deltas-kull. Spännande värre!
 
Eftersom jag inte har bearbetat kort på flera månader så har det tagit mig ett bra tag och nja, jag är väl inte helt nöjd med färgerna på alla kort. Men här kommer kort på blivande mamman samt en bild på storasyster Wendella.
 
Anna har lärt Majken olika konster och Majken är väldigt duktig på dom. Titta på nästa bild så får ni se lite närmare på Majkens vackra teckning på höger framtass insida. Hon är så otroligt vacker denna hona och jag är glad att jag har haft tur att få så bra fodervärdar till Majken.
 
 
Vackra storasyster Wendella.
 
Självklart kommer det några bilder på blivande pappan, Dylan , oxå samt Dylans storebror charmtrollet Hendrix. De sex första korten är tagna i juli månad.
 
Dylan träffar Majken, september.
 
 
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
1 Therese:

skriven

Dubbel Grattis och Lycka till =)

Kommentera här: