Idag fyller Yin 5 år

Ett stort, stort grattis till Yin.
 
Våra tankar går till Sunny (Yang) som tidigare i år vandrade över Regnbågsbron.
 
Yin o Sunny var länge "mina" största kattungar som fötts, de vägde 131 och 127 g. Dom föddes i kull 5. 
 
I kull 7 föddes en hane som var tyngre än Sunny. Dylan (Don Magnifico) vägde 128 g när han föddes. I kull 9 (Marussias sista kull) kom två kattungar Scott Addict och Pina (Pinarello Dogma) som oxå vägde 128 g. Kull 11 föddes en hona, Lycaena helle, som oxå vägde 128 g.
 
Men hittills är Yin den tyngsta kattungen som har fötts hos oss och när jag hälsade på henne hade jag kunnat tro att det var en hane som jag såg.
 
Det blev bara två kattungar i denna kull men oj vad den var busig. Den var då den busigaste kullen som jag har fött upp. Bla får jag upp ett minne av att Yin klättrade upp på datastolens nackstöd och hoppade rakt över till gardinen. Sunny var inte sen att haka på.

 
 
 
 
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara

Kommentera här: