Fjärilskullen är 2 veckor

och det har hänt en hel del med dom. Jag har valt att inte släpa med mig studion till Majkens kull utan jag har bara den vanliga kameran och den vanliga externa blixten. Tyvärr märks det på bilderna av Frigga, som är svart solid med lite vitt. Det är svårt att få till en riktigt bra bild på henne, så att det inte bara blir en svart klump.
 
Eftersom det har tagit lite tid att bearbeta bilderna kommer därför väldigt många bilder nu istället.
 
 
Då jag inte träffar Majken o kullen varje dag så tog jag det lite lugnt i början, jag är väl inte helt nöjd med bilderna men jag vill inte stressa Majken.
 
Först hälsade jag, som jag alltid gör på Majken o Wendella. Vi lade upp båda kattmammorna i soffan och så låg dom där hela tiden vi fotade. Majken är så söt, man ser att hon sträcker ut tassen på några kort.
 
Wendella är helt underbar, vilken utstrålning och personlighet denna vackra - och väldigt snälla - dam har.
 
 Lycaena helle
 
 
Plebejus argus
 
 
Boloria frigga

 
Om man tittar på de första kullbilderna så ser man att Wendella ligger till vänster och Majken till höger.
 
 
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
1 Susanne Mattsson:

skriven

Alltså de är så söta allihopa! Och vad fina de är tillsammans alla 5!

Kommentera här: