S*Deltas Yang, aka Sunny

För ett tag sen fick vi tråkiga nyheter och det är att Sunny har vandrat över Regnbågsbron.
 
Familjen har behövt sörja och såklart även vi. Våra tankar går till familjen som har förlorat en älskad familjemedlem.
 

Sunny är från Marussias kull 2 och Yin, som föddes först, var jag snabbt på det klara med att det var en tjej. Yang var vi oxå säkra på könet, dvs att det var en kille. Så efter att ha tittat i rumpan när kullen föddes så tittade jag inte flera ggr.
 
Jag reagerade dock på att det var konstigt att inte Yang gick förbi storasyster, för hanar brukar alltid bli större än honorna. Till slut upptäcktes misstaget, skönt nog innan jag hade hunnit skicka in anmälan för att registrera kullen. Det är visserligen lätt att åtgärda felet efteråt, tar bara lite tid dock.
 
Här kommer några bilder på Sunny.
 
Sunny, juni 2012.
 
Vid mitt besök, 2013, hade dom stängt igen så att jag skulle få träffa Sunny. Sunny var en utekatt och en otroligt skicklig jägare. Det är många byten hon har kommit hem med och lagt som present utanför huset. Förutom möss och fåglar tog hon även större saker. En väldigt duktig jägare .


 
Men till slut blev Sunny less och fick gå ut och vilken lycka för henne att få springa över gräset, mot skogen.
 
 
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
1 Therese:

skriven

R.I.P Sunny =(

Kommentera här: