Det har varit tyst ett tag

på bloggen, men jag har varit upptagen med annat.

Idag har jag tex hälsat på Dylan (Don Magnificio) som blir 10 mån på onsdag (grattis hela Operakullen i förväg!), imorgon ska jag fara och hälsa på kattungar, 9 st, hos Carina. På onsdag ska jag fara o hälsa på min andra katt på foder, Majken (Manipura).
 
Sen har jag lite annat oxå som jag måste hinna med. Jag kommer försöka ta mig en liten stund när jag så hinner för att bearbeta bilder på Dylan och hans storebror persern Hendrix och sen även på Majken o hennes storasyster birman Wendella.
 
Annars så går den mesta tiden åt till att ge Marussia mat. Hon är nu konstant hungrig och skulle lätt kunna äta 2 ggr/timme, om hon fick.
 
Det är nu inte så långt bort före beräknad förlossningsdag som är 10/2. Det ska verkligen bli kul att få se det blir för kattungar mellan Marussia och Trisse (Trésor). Trisse har överlag gett väldigt fina avkommor.

Här är två bilder på Dylan och Majken, tagna okt-dec 2015.
 
 

Kommentera här: