Läskigt

Igår passade jag på när det var sol o inte blåste alltför kallt. Jag tog med den största kattburen vi har, packade in kullen och även Marussia, sen blev det premiär för kattungarna i kattgården.
 
Moster Dolce var redan där och väntade.
 
Här kommer många bilder från igår, jag har skrivit namn på kattungarna på korten. Att Tanja (fröken kavat Duracell-kattunge) bara skulle kliva rakt ut var inte så oväntat. Men däremot blev jag lite förvånad över att Dylan var så blyg. Men det var ju bara första gången av många innan dom flyttar så han ska nog hinna vänja sig oxå.
 
Dylan var gärna i buren och därför är han inte med på så många kort.
 
Det var nog väldigt skönt för småttingarna att ha både mamma och moster där. Jag lyfte upp Tanja på hängbron och fort gick hon vidare till de långa hyllorna, men då blev Marussia tvungen att komma o titta själv, så att det inte skulle bli för farligt för Tanja. Marussia är en sån otroligt underbar kattmmma!!
 
Här kommer många, många bilder på gårdagens utflykt
 
Dylan är närmast kameran, Tanja är i gräset och Pamina tvättar sig.
 
 
1 Therese:

skriven

Härligt med kattgård. Lyckliga katter :-)

Kommentera här: