Fler bilder på Storstadskullen

Åååå, vad jag älskar att få bilder på utflyttade kattungar - både när de nyss har flyttat men även när det har gått flera år. Det är så kul att få se hur dom har det. Här kommer några bilder på Storstadskullen.
 
Förra veckan var jag och hälsade på Ivan (London), han får ett eget inlägg senare i veckan. Allt beror på när det blir kattförlossning hemma hos Carina. Även denna gång ska jag få hjälpa till och det ser jag fram emot. Det är dock inte lätt att veta när Cherokees småttingar vill födas så därför har jag lite "jour" och kommer kanske inte vara så aktiv på datorn.
 
Men nu till bilderna som jag har fått!
 
Jag börjar med Leo (Moscow) som är en riktig buse. Så här skriver matte S om Leo Busé.
 
Det är full fart på honom o han sprudlar av livsglädje. Han har upptäckt Simbas hylla (som sitter strax under taket i ett rum). Leo älskar att klättra/hoppa upp på en och att sitta som en apa på axeln.

Matte S skriver oxå att hon har haft många katter men att det är första gången som hon har en sibirisk katt och att den rasen bara är för underbar - och jag håller helt med henne. Rasen ÄR verkligen underbar och helt fantasisk. Den enda nackdelen är att dom är beroendeframkallande, något jag säger både till mina köpare men även till testpersonerna.
 
Leo och Simba. Så roligt att se att de kommer så bra överens, men så var Leo oxå en väldigt härlig kattunge som bara är.
 
Hur snygg är inte Leo här?
 
Just detta att sitta i luvan är något som vi väl känner igen. Så gjorde äldsta sonen när Jivara nyss hade kommit till oss och hon var rätt nöjd med att sitta i luvan och vara med.
 
En mycket vanlig syn när man har sibirisk katt. Dom är väldigt gärna med, ibland lite på håll och ibland väldigt nära (som Leo på bilden). Sakhi brukar gärna hjälpa mig när jag pysslar, här har Sakhi fått sällskap av Dolce. 
 
Bilder på Bea (Venice) och ett kort på Bea och storasyster Bailee.  
 
Just nu är vi några uppfödare/utställare som kommer att fara till Norge i juni och ställa ut. Utställningen kommer att vara hyfsat nära Mo i Rana, så jag kommer hinna fara och hälsa på både Bea, Bailee och matte L. Ser verkligen fram emot det!!

Kommentera här: