Hemfärd

Igår for Eddie hem till sig, matte och husse fick en surrig katt hem då han såklart ville berätta om allt han varit med om här.

Det var allt annat än lätt att lämna över Eddie till dom för maken till mysig fertil katthane var det länge sen jag såg! Vi har kunnat lyfta upp Eddie även om Marussia har varit i tvättstugan, fast då hade han inte riktigt ro att vara nära oss.
 
Ibland har vi släppt ut Marussia och oj vad han har varit gosig då. Jag skickade en bild hem till matte Izabell och uppfödaren Karin och det enda som syns på bilden är ett halvt öra då han bokstavligen tryckte sig så nära mig som möjligt.

Eddie har varit helt underbar och jag hoppas verkligen att han får lämna 1 eller 2 kullar efter sig. Nu får vi bara vänta och hålla tummarna för att Marussia och Eddie får kattungar i mitten av november.
 
Hemfärd ikväll blir det för vår pälskling Dolce!! Som vi har saknat henne!!!
 
Det är konstigt det där att även om man har flera katter hemma så saknas alltid katten som är borta. Dolce har haft det väldigt bra på sin långa semester och alla som har träffat henne har fallit för hennes charm - men det är ju inte så ovanligt. Dolce är ett riktigt charmtroll! Det ska bli intressant att se o höra vad hon säger när jag och husse kommer för att hämta henne och om husse får sova i fred inatt.
 
 
 
 

Kommentera här: