Dag 64

och allt fortsätter att vara lugnt. Jag pysslar med julkort och årets tema verkar bli rejält med glitter.

Igår när jag tog fram pysslet (för att ha ngt att göra) la Marussia sig på bordet när jag pysslade. Detta brukar hon aldrig göra utan det är ju Sakhi som ligger på bordet när jag pysslar. Men idag har Sakhi återtagit sin plats. Just nu ligger han och väntar på att jag ska sätta mig och pyssla igen.
1 Helena:

skriven

Jag förstår att väntan känns lång. Det var ju samma sak för oss för ett par år sedan. Då satt ju vi också och bara väntade på att det skulle komma ungar. :)

Det har varit stiltje i Sunnys blogg ett bra tag nu men jag ska försöka ta mig i kragen snart.

Jag satt förresten och googlade bilder på sibirisk katt. Det blev träffar bl.a. på några välbekanta katter. Det var väldigt fina bilder på Sakhi, Marussia, Dolce och Jivara. :)

Kram

Kommentera här: