Svåra beslut

För ett tag sen tog jag med Dolce och Ella till fotograf Maria Westling i Umeå. Dolce är ju Dolce och ni kan bara tänka er bilderna på henne.  
 
Ni skulle bara se första bilden på Dolce. Hon sträcker sig upp efter en kattgodis och jag bara smälter när jag ser bilden.
 
Även Ella blev ju fotad och det blev några bilder tillsammans på tjejerna. Något som dock inte lyckades var att få båda två att titta in i kameran samtidigt.
 
Nu säljer Maria en kattkalender för maj 2013 till december 2014. Ta kontakt med henne om du är intresserad av att köpa kalendern. Det är en blandad kompott av olika raser men det är lite extra kul att det är så många sibbar som finns med i kalendern. Dolce och Ella är maj månads uppslag, 2014.
 
 
Om ni tittar här så finns, just nu nästan längst ner på sidan, några härliga bilder på Ella. OBS! Bilderna får inte användas utan Marias tillstånd.
 
Det är dags att införskaffa en plexiglasskiva (jag ser hur fina bilder på blivande kattungar kommer bli) och försöka få fram fotostudion och börja fota Ella, Dolce och Sakhi (som alla är rätt samarbetsvilliga) men även försöka få några fina kort på Marussia, vår fina underbara fröken Marussia, som är lite kamerablyg. 
 
Vad rubriken svåra beslut syftar till är att jag ska välja ut några kort på Ella och Dolce och hur jag ska lyckas med det vet jag inte riktigt.  Jag tror att det är kring 140 bilder jag har att välja på.

Kommentera här: