Till slut så blev jag klar

och kunde välja bland alla fina bilder på Sakhi o Marussia (o 2 bonusbilder på Ella). Så otroligt svårt att välja bara några bilder så det blev en hel del, faktiskt!

Fotograf är även denna gång Maria Westling och här kommer bara några få bilder. Jag blir alltid lika full av beundran när fotograferna - som ju inte känner mina katter - lyckas fånga deras personlighet. Linda Karlström är likadan o jag kan verkligen rekommendera dom båda.
 
Här kommer några få bilder på det jag till slut lyckades välja. Nu blir nästa angenäma problem att välja ut vilka kort jag ska skriva ut att ha på utställningsburen.
 
 
 
Maria har som sagt verkligen lyckats fånga katternas själ och det är extra kul att ha på bild när Sakhi o Marussia myser, för det gör dom ofta hemma. Här kommer några såna bilder.
 
 
 
 
 
1 Fanny:

skriven

Vilka underbara bilder! Gillar speciellt dem med både Sakhi och Marussia. De är så vackra och söta på samma gång :)

2 Therese:

skriven

Otroligt fina bilder:-)

Kommentera här: