Jag jobbar med att

uppdatera hemsidan och jag har fått in en del omskriven text men bilder kan jag inte få till samt att jag har några andra små problem också tyvärr... 
 
Jag har uppdaterat HCM-resultaten för Jivara, Sakhi o Marussia. Jag har även lagt till en ny länk (SE*Bellalice) som förresten har fått en Oscarskull, som föddes början av januari 2013.
 
Utställningssidan har jag också (äntligen) knappat in alla resultat på. Jag har även skrivit in våra planer för parningar för Marussia o för Ella och även uppdaterat lite länkar.
 
Av någon konstig anledning kan jag inte - ännu - ta bort texten på framsidan ang att vi inte tar emot testpersoner då Ella är för liten. Men jag försöker o försöker hitta rätt. Dock inte alltid så lätt att jobba framför datorn då Sakhi helst bara vill sitta i min famn hela tiden.