Vilken härlig dag

då jag idag har hunnit hälsa på både Yang, aka Sunny, och Vinur, aka Findus. Båda bor i Flurkmark så det passade bra att slå två flugor i en smäll.
 
Det kommer att komma upp bilder, men det får kanske vänta ett tag då jag har fullt upp nästa vecka. Men kort kan jag säga att Sunny är mer lik sin mormor Jivara än mamma Marussia. Sunny är även störe o tyngre än Marussia, hon brås nog på pappa Casper. När jag kom dit var det en trött tjej så jag vet inte hur bilderna blev, har inte hunnit titta på dom ännu.

Sen for jag och matte Helén vidare till Findus. Även han var lite trött men båda två älskade godiset jag hade med mig och snabbt hade Findus ätit upp allt godis.  
 
Findus har ju varit en tvilling till Sakhi men nu hade han tappat en del päls så Findus var väldigt lik syster Podruga (som bor i Oslo) och precis som Podruga har han en grym härlig look, något Sakhi tyvärr inte har. Även här kommer det komma bilder senare.
 
Det är otroligt roligt att följa upp sina avkommor och se hur dom ser ut när dom växer. Sunny blir 2 år i november och Findus blir 6 år i januari.
 
Jag hoppas kunna ta mig till Ferrari, aka Smilla, senare i höst också. Henne är det väldigt länge sen jag såg nu.  

Kommentera här: