Fullt upp hela veckan

Hela veckan har det varit fullt upp, varje dag. Det känns som om jag knappt är hemma och när jag väl är hemma så är det mycket att göra hemma, städa, gosa med katterna etc.
 
Det kommer fortsätta så resten av veckan och på måndag hoppas jag kunna fara iväg och hälsa på Yin. Jag blev ju sjuk förra gången men även om jag inte är helt frisk ännu så klarar jag nog av att köra bil. Det blir spännannde att se henne, hon har ju blivit stora damen (och detsamma gäller även Yang, aka Sunny).
 
Jag har som sagt börjat om med igen med att ta emot testpersoner och det är ju alltid en viss risk att man kan reagera på Ella, som blir 6 månader i slutet av sept. Vårt underbara busiga och mycket charmiga monster! Inför utställningen i Umeå blir det ett fullt utställningsbad, jag gjorde ju inte det till Luleå-utställningen då jag mest ville träna henne - och det blir ju träning även denna utställning. Denna gång har hon precis fyllt 6 månader o att då möta katter på 10 månader kan vara tufft.


Med ett gammalt kort på Sakhi (taget maj 2010) önskar jag er alla en riktigt trevlig helg.
1 Annika:

skriven

Hej. Önskar en trevlig helg till er också. Jag jobbar i helgen. Ha det gott. Kram från Annika.

Kommentera här: