Kort uppdatering från helgen

Jag har haft datafritt må-ti (använder tidsinställda inlägg) och har denna vecka väldigt fullt upp så det kommer inte bli så mycket skrivet denna vecka.
 
Ella skötte sig ganska bra i helgen. På lördagen blev hon slagen av Doris Day (igen), dvs hennes halvsyster. Ella blev även slagen av fina Uteha som bor hos Marie. Det slutade alltså med att Ella blev EX3 (av 3).
 
På söndagen var det bara Ella och Uteha kvar och då blev Ella EX1. Hennes första rosett!
 
Ella har båda dagarna fått fin kritik och det är ju alltid roligt. I synnerhet när man dessutom kan LÄSA vad domaren har skrivit, det är inte alltid så. Värsta exemplet var när jag var i Oslo med Sakhi.
 
Jag hade en domare som sa 3 saker på engelska, vad som var fel med Sakhi. Sen var han tyst. Nåja, tänkte jag, det går förhoppningsvis att läsa bedömningssedeln sen. Men det gjorde det inte då han skrev oläsligt och inte gjorde det saken lättare att han skrev på tyska.
 
Många bilder har tagits, jag har bara gjort en första snabb grovsortering. Det var ett väldigt konstigt ljus i lokalen som ibland gjorde att bilderna blev otroligt dåliga. Men bilder kommer att komma, så småningom. Det har jag dock iofs sagt ang tidigare utställningar....
1 Carina:

skriven

Grattis till EX 1 på söndagen min vän

Kommentera här: