Livet rullar på

väldigt fort för mig just nu och jag har redan haft några datorfria dagar (vilken lyx det är att själv kunna välja det) och det kommer jag fortsätta med. Just nu är det otroligt mycket omkring mig (tom snäppet mer än i somras) så jag har valt att försöka ta det lite lugnt.
 
Bloggen kommer såklart uppdateras, kanske inte lika flitigt som tidigare men i alla fall en gång/vecka. När man inte har kattungar så händer det inte så mycket heller. 
 
Jag kommer förstås fortsätta med att ta emot testpersoner, men kanske inte varje vecka utan sprida ut dom/er lite grann. När tid finns att vara hemma kommer jag som sagt låta datorn stå vissa dagar men framför allt bara njuta av familjen och katterna.
 
Imorgon fyller Yin och Yang (aka Sunny) hela 1 år. Otroligt så fort tiden ändå har gått. Ett inlägg dyker upp imorgon, skrivet för ett tag sen. Mycket behändigt med tidsinställda inlägg.

Avslutar med ett kort, taget för ca 2 år sen, av Linda. Ett kort som jag bara älskar, detta är verkligen Dolce i ett nötskal! Dolce som charmar alla som ser henne, vare sig det är via foto eller i verkligheten.
1 Anonym:

skriven

Den där bilden ärju vem ssom helst att smälta! :-)

/Niklas, som frågade efter Dolce på Sibirisk katt på fb för ett par månadersen

Svar: Jag tycker nog att du ska fara norrut på semester nästa år och träffa vårt högt älskade charmtroll live. Men risken finns kanske att du försöker kattnappa henne. ;)
Gunilla Falk

Kommentera här: