Nya bloggar

Eg är det bara en blogg som är ny. Jag fick ett så bra tips (tack Susanne!) att jag nu har lagt upp S*Deltas bloggande mattar/hussar i länkarna. Ni hittar länkarna längst ut till höger en bra bit neråt.

Om ni håller markören över respektive namn så får ni lite mera information.

Jag har nu försökt flera ggr att lägga upp bilder, lånade från respektive blogg, men det går inte alls tyvärr. Så klicka på respektive blogg och läs mera om katterna. Trevlig läsning!

De bloggar jag har lagt upp är;
Yin - som ni hittar här.

Sunny (dvs Yang) - som ni hittar här.

Lady & Lufsen (dvs Galgaliel o Anael) - som ni hittar här

samt att jag även har lagt till Finkel (dvs Raphael. Finkel bor hos fodervärden Lea) som ni hittar här.

1 Annika:

skriven

Tack för att du kommenterade mitt inlägg. Jag blir alltid lika glad varje gång. Kram från Annika.

Kommentera här: