Bilder o resultat från Skellefteå, juni 2012, del 3

GIC S*Nikopeja's Orianna tog på lördagen CACS o NOM. På söndagen tog hon CACS, BIV, NOM och BIS!!! Stort grattis Susanne till denna fina tjej, kolla bara in vilken grym look vackra Orianna har. Önskar att Sakhi kunde se sådär grym ut .


S*Lubov Sibiri Voran Ryzhkovich blev EX2 båda dagarna.


CH Puma tog CACIB på lördagen, här med matte Catharina. (Det var ju en väldigt tur för mig att ni bara hade med er Puma denna gång )


GIC FIN*Lumikissan Uniikki tog titel (GIC) på lördag samt blev BIV. På söndagen blev hon BIV igen samt tog CACS.


CH S*QuarkenCat Freya tog båda dagarna CAC.

Swen har adopterat Freya fast han är tur nog snäll o låter henne bo kvar hos Pia o Lasse.


TACK Julia för att du höll mina skatter så jag kunde få kort på dom.

GIP S*Deltas Sakhi tog båda dagarna CAPS. När han var hos domaren på söndag (Ulrika Olsson) blev hon så förtjust i honom och hans temperament så hon lade ner huvudet och vilade ett tag på Sakhi, som är min allra bästa nallebjörn!


Titta, snälla Marussia kan se lite grym ut!
IC S*Deltas Marussia tog båda dagarna CAGCIB.


Jag avslutar som jag börjar, med ännu en ung kattunge som var på sin första utställning o även här gick det finfint! 
S*Sibir's Afanasyi blev på söndagen EX1, NOM och BIS!!! Grattis till uppfödaren, Ylva, och den stolta matten!


Grattis till alla fina katter o alla fina resultat. TACK för ännu en supertrevlig helg, med mycket surr och skratt. Jag måste avsluta inlägget med denna bild. Denna gång hade vi en hel gång för oss själv, med sibbar på båda sidorna och även om det var lite avstånd mellan den som satt längst ner resp längst upp så drog vi oss snabbt samman och satt och surrade, även om det ser väldigt allvarligt ut på denna bild.


Kommentera här: