S*Deltas Yang, aka Sunny

Jaha, så har Sunny flyttat idag. Det är som vanligt otroligt blandade känslor då jag eg vill ha dom kvar för alltid men så ser man hur glada de nya ägarna är och det uppväger väldigt mycket. Sen så kommer ju Sunny inte flytta så långt, bara till Flurkmark.

I Flurkmark bor förresten Sakhis kullbror Vinur, aka Findus. Findus är det evigheter sen jag hälsade på men snart ska jag nog försöka fara till Flurkmark igen och försöka hälsa på både Findus o Sunny.

Tänkte lägga upp några bilder på Sunny, från start till slut. Här ser man hur mycket dom utvecklas på så kort tid som 12 veckor. Jag brukar alltid ge rådet till köparna att fota en gång/månad (ex när dom blir 4 mån etc) första året. Det händer otroligt mycket och det är kul att se tillbaka på bilderna.

Här är Sunny bara 2 dagar gammal.


Här kommer sen ett kort/vecka. Vi börjar med ett kort där Sunny är 1 vecka gammal.

Jag brukar alltid fota när mamma katt säger hejdå till sina ungar, men idag var varken Sunny eller Marussia intresserade av varandra, vilket jag tycker är lite fascinerande för Marussia har verkligen låtit dom smutta länge och ofta denna vecka annars.


Lägger även in en bild på systrarna, som inte heller var så brydd om att säga hejdå till varandra.


Så här ser matte Helena ut. Det var bara hon som kom, direkt efter jobbet, idag.


Efter att Sunny hade försvunnit gick Marussia omkring ett tag och ropade. Sen lade hon sig till ro i ena kattbädden. Yin slocknade på en filt som hon visserligen gillar, men inte har sovit länge på. Jag skulle så gärna vilja veta vad katterna tänker nu.

Kommentera här: