Vår underbara Jivara

Jivara fyllde ju 5 år i december och jag har fortfarande svårt att förstå dels hur fort tiden har gått men även att vi kan ha katt igen.

När jag sen tittar på hennes fina kattungar som hon har gett och alla fina, härliga människor jag har träffat - ja, då blir jag alldeles varm i hjärtat. Tack Sussie för att du tyckte att vi dög som köpare till den underbara fladdermusen Jivara!

Utan henne skulle vårt liv vara så otroligt mycket tråkigare och vi skulle inte ha vare sig Sakhi, Marussia eller Dolce!

Här kommer några bilder på Jivara som jag tog nu i april och för en gångs skull har jag lyckats fota henne framifrån. Tyvärr brås Marussia på sin mor i detta fallet. Jivara har verkligen en helt otroligt vacker grön ögonfärg och hon har gett den färgen vidare till Marussia och Dolce. Selen är på eftersom hon hade varit ute - o skulle ut igen - efter att jag hade varit där.
1 Therese:

skriven

<3 Underbara katt :-)

2 Helena:

skriven

Vad fin hon är! Vad likhet (utseendemässigt) mellan generationer kan vara så tydliga. Jivaras dotterdotter är så lik både mormor och mamma. Snyggingen här hemma är lite spak efter kastreringen i dag men börjar komma igång mer och mer.

Kram

Kommentera här: