Expected outcome for litter number 5

Beräknat utfall för kull 5. Stamtavlan hittar ni här.

Honor: svart tigré med eller utan silver, med eller utan vitt.
Hanar: svart tigré med eller utan silver, med eller utan vitt.

Expected outcome for this litter will be black mackerel, with or without silver, with or without white. The pedigree can be found here.

Casper, ns 09 23.



IC S*Deltas Marussia, n 23.


This is how she looks 6 weeks in her pregnacy, she rests quite a lot in this bed.

1 Lena:

skriven

Lycka till med

de väntade småttingarna !!!

Kram Lena och sibbarna i Kåge

2 Inger Berger/Zaribs Sibiriska katter:

skriven

Hej - kul att se killen Casper, pappa till min senaste kull. Han ser jättefin ut. Jag ser fram emot att få dina fina bilder på Casper också, tack. Är det Marie eller du som tagit dem? Min kull är nu 6 månader gamla och jag har två kvar på foder Aidym (bor i Kristianstad) och Ares (bor i Sthlm). Så förhoppningsvis så har jag bidragit med era norrlandslinjer här i södra Sverige.

3 Monica:

skriven

Lycka till! Det blir nog fina småttingar med så fina föräldrar.

4 Helena:

skriven

Lycka till med de små, skall bli spännande hur många det blir.

Kram Helena och missarna.

5 Marie:

skriven

Åh vad spännande att se vad som döljer sig i Marussias mage ♥♥ När är det dags? Vi har 2,5 vecka kvar ungefär. Nessa börjar bli riktigt rund och gosigare än någonsin så hon trivs nu ♥



Kram

6 Marie:

skriven

Underbara bilder på både blivande pappan och blivande mamman. Tänk om det blir samma dag! Hi hi spännande värre.

Kram

Kommentera här: