Ute i kattgården

Idag har vi sol men kallt, några minusgrader. Visst det kunde vara mycket kallare men nu har jag blivit bortskämd med att ha några plusgrader på morgonen. 

Katterna är ute i kattgården, ska snart kolla om Marussia vill in. Hon är den som brukar vilja vara ute kortast.
Annars är det lugnt - för tillfället är det nog säkrast att skriva.

Hoppas hon håller sig till ikväll då jag har ett möte jag gärna vill gå på idag. Tur i oturen är att sonen är sjuk så han kan ringa om Marussia blir orolig.

Ofattbart att snart är det dags att få kattungar i huset, det ska bli så kul att dels få se hur många det är o vilka färger, mönster och kön. Temat har jag inte valt ännu, jag har 2 funderingar men det beror helt o hållet på hur många det blir.

Avslutar med en kullbild på Bilkullen, dvs den kull Marussia tillhör.


1 Lotta:

skriven

Nu är det riktigt spännande, jag får titta in här lite då & då för att se om något hänt.

2 Marie:

skriven

WIII så fina dem är!!



Tur i oturen som sagt att sonen är hemma så att han kan ha lite koll på henne. Vilken dag har hon fått på tidigare?



Blir spännande att se vad som döljer sig i Marussias mage och hur många bebbar det blir. ♥♥

Kram

3 Helena Knutsson:

skriven

Vad spännande att det börjar närma sig. Jag kollar in bloggen ganska ofta nu för att se vad som händer. Vi hoppas verkligen att vi får förmånen att köpa en av kattungarna. :)

Måste också bara säga: Så otroligt söta små katter på bilden! :)

Kommentera här: