Presentation av kull 5

Pappa Charmalov, aka Casper, och mamma IC*S Deltas Marussia, fick förra söndagen två kattungar. Två stora kattungar, då honan vägde 131 gram och hanen vägde 127 gram.

Mitt tänkta tema (jag hade flera tänkbara) försvann då det inte var fler än 2 kattungar. Efter det satte jag jag några vänner på att forska i ett visst tema (som nu kommer sparas till en större kull), temat denna gång blev istället Den kinesiska filosofi-kullen.

Mönster och färg kan komma att ändras men just nu ser det ut så här.

Honan, n 23, har blivit döpt till Yin.
Yin, som är det svarta, symboliserar jorden, det mörka och kalla, fuktiga, passiva och kvinnliga.



Hanen, n 24, har blivit döpt till Yang.
Yang, som är det vita, symboliserar himlen, det ljusa och varma, torra, aktiva och manliga.
1 Kicki:

skriven

Åh, vad fina namn!! Lätta att komma ihåg också, och perfekt för en kull med två!! Ser ser superfina ut! Ha en fortsatt trevlig helg! Kram

2 Lotta:

skriven

Vilket bra tema, passar perfekt till dom två :-)

3 Lena:

skriven

Finfina namn som naturligtvis passar bäst

i en kull med två.

Längtar till de öppnar ögonen så jag får

se vad de är för ena filurer..



Kram och trevlig adventshelg

från Lena och sibbarna i Kåge

4 Helena:

skriven

Bra tema och jättefina namn.

Kram till er alla.

Helena och alla missar

5 Marie:

skriven

Perfekta namnen på en kull med två kattungar!



Trevlig advent

Kram

6 Marinettes:

skriven

Läckra namn på två underbara kattungar.

Trevlig helg!

7 Susanne M med familj:

skriven

Jag och Andreas sitter och kollar in de goa ungarna och tycker att det var jättefina, passande namn!!

8 Therese:

skriven

Fina namn på fina katter :-)

9 Carina:

skriven

Hej vännen.

Som jag skrev på sms....Perfekta namn på ungarna.

Passar dom kanon bra.

ses snart.

10 Susanne Vikström:

skriven

Namnen passar ju perfekt på din kull, vilket bra tema! Trevlig advent!

11 Suzan:

skriven

Grattis till två sötnosar :-) Håller med de andra här namnen är perfekta till de små.

Kommentera här: