Sakhi

har börjat vara mer och mer i vardagsrummet igen. Igår kom han fram till mig och jag fick kamma honom länge, en vana som tyvärr blev lite eftersatt i samband med att han blev "utvisad" från vardagsrummet.  Just nu sitter han på bokhyllan och njuter.

Igår var jag och yngsta sonen till veterinären med Marussia och Sakhi för att ta rabies-spruta nr 2. Ska tillbaka om 4 månader för att mäta titrar och sen blir det kanske någon utställning i Finland.

Igår var jag förbi mamma o Jivara och Jivara blir bara finare och finare för varje gång jag ser henne. Det är lite synd att hon har dragit sig tillbaka från utställningar för jag tror hon skulle få mycket mer beröm nu - men ett löfte är ett löfte. 

Mobiltelefon är äntligen inhandlad, nu ska jag bara vänta tills äldsta sonen kommer hem och kan visa allt.  Så snart ska det (peppar, peppar....) inte vara problem med att nå mig längre.

Kortet är taget av Linda i höstas, har fortfarande massa godbitar kvar på cd:n.

Önskar er alla en trevlig helg!


1 Marinettes:

skriven

Så härligt för Sakhi att få gå in i vardagsrummet igen och vara med när ni tittar på TV.

Trevlig helg/Kram

2 Lotta:

skriven

Snygging!!!

Kommentera här: