Bolådan

Marussia har i bolådan haft en kattbädd, där ungarna har legat o haft det bra. De senaste dagarna har jag börjat träna Marussia  o ungarna att vara utanför. Det har gått sådär, då Marussia gärna velat ha haft koll på kullen och dom har varit allmänt förvirrade och bara klättrat på varandra, för att vara nära, nära.... En underbar syn med en hel hög kattungar!

Dom har lärt sig att klättra in i kattbädden, även om det inte går så fort.

Idag har jag tagit bort mitt underlag i bolådan, ner till fällen som jag har där. Under fällen har jag även en yllefilt, samt att vi har golvvärme så det blir riktigt varmt och gosigt!

Jag har varit borta ett tag idag och när jag kom hem så går jag såklart direkt till kattungarna för att hälsa, det är jag noga med, precis som att jag alltid säger godnatt till alla katter också.

Jag ska försöka ta kort imorgon så att ni får se hur fina dom är, när dom ligger tillsammans och gosar.

Dom växer så det knakar, Michael passerar nog 300 gram ikväll o säkert även Raphael. Ska hämta papperet och lägga ut gårdagens vikter snart.

Monica, nu fick jag en kommentar av dig!

Kommentera här: