Kullen är två veckor

och sent omsider kommer här bilderna. Inte lika bra kvalité som förra veckan, men nästa vecka blir det bättre, då vi kan använda studion igen. Som ni kommer märka har killarna öppnat sina ögon medan tjejerna ligger lite efter.

Shekinah


Anael



Galgaliel


Michael


På den här bilden syns det rätt bra varför jag trodde att Michael var en tjej, all den röda (som jag trodde var rött) färgen i nacken. Men istället kommer han bli en varm svart, som Jivara är.


Raphael, vår stora stjärna. Säger aldrig något när man plockar upp honom och till skillnad från sina andra syskon tycks han - precis som Dolce - uppskatta kameran!


Slutligen, den enda kullbild jag och yngsta sonen lyckades få till.... Ingen bra bild direkt, men lägger upp den ändå. Linda, jag längtar verkligen tills du kommer och fotar dessa små snabba änglar! Från vänster till höger är det (tror jag) Galgaliel, Shekina, Michael, Raphael och Anael.

1 Linda & Valentine:

skriven

Jag längtar oxå! Du får håla hårt i Galgaliel och Raphael, annars finns det risk att som följer med hem i jackfickan ;) kram

2 Lotta:

skriven

Åh dom ser så trötta och ledsna ut innan ögonen öppnats helt.Raphael ser för go ut :-)

3 Marie:

skriven

Åh de är helt underbara alla fem! Ljuvliga små bebisar, och jättefina bilder på dem tycker jag! :) Bra jobbat!

Kram

4 annsoh:

skriven

Fin blogg! :D

5 lovisa:

skriven

men vad söta!

6 Hulda:

skriven

Gud vad söta kattungar :)

7 Marinettes:

skriven

Det är inte klokt att du haft godingarna i två veckor redan, tiden flyger fram. Pussa på dom från mig!

8 Guro:

skriven

Så fine de er! Rafhael er utrolig lys :)



Hvor mye veier de? jeg tror jeg har fått tidenes største 2-ukers kattunge, Bowser veier 405 g i dag!! ;)

9 Anonym:

skriven

Jag försöker med en kommentar igen - även om mina alltid försvinner någonstans. Ger inte upp och vill bara säga att de är så otroligt söta, de små!

10 Kicki:

skriven

Åh, vad fina de är!!! Sitter i en fjällstuga på sportlov men måste ju gå in och kika på hur de vuxit!! Kram

11 Carina:

skriven

Så goa dom är.Jag kommer o goar med dom sen.

My måste få sina innan och att jag vet att jag kan lämna dom en stund.

Kommentera här: